Socialinis tinklas „Twitter“ antradienį pranešė apie bandomąjį projektą, kurio metu bus leidžiama parašyti dvigubai ilgesnę žinutę – ne 140, o 280 ženklų. Tai naujausia bendrovės pastanga, siekiant skatinti stringantį socialinio tinklo augimą.
„Twitter“ sako, kad naujoji riba yra rimtas pokytis dėl savo 140 simbolių ribos garsėjančiam socialiniam tinklui. Daugeliui vartotojui šis apribojimas yra „rimta susierzinimo priežastis“.
Kompanijos vadovas Jackas Dorsey (Džekas Dorsis), kaip manoma, parašė vieną pirmųjų ilgųjų žinučių. „Tai yra nedidelis pakeitimas, tačiau daugeliui tai yra didžiulis pokytis. 140 buvo sutartinis pasirinkimas. ... Didžiuojuosi savo komanda, kuri išsprendė realią problemą, su kuria susiduria žmonės, norintys parašyti „Twitter“ žinutę“, – parašė jis.
Bendrovė pranešė, kad „nedidelė grupė“ vartotojų iš pradžių galės rašyti dvigubai ilgesnes žinutes prieš „Twitter“ nusprendžiant dėl šios galimybės suteikimo platesniam vartotojui ratui.
„Mėginimas į žinutės langelį sutalpinti visas mintis iki šiol buvo tikras galvos skausmas, – tinklaraščio pranešime sakė produkto vadybininkė Aliza Rosen ir programinė įrangos inžinierius Ikuhiro Ihara. – Mes darome kai ką naujo: mes išbandysime didesnę 280 simbolių kalboms, kurių atstovai susiduria su šia problema.“
„Twitter“ planuoja senąją ribą palikti žinutėms japonų, kinų ir korėjiečių kalbomis, nes vidiniai duomenys rodo, kad rašant žinutes šiomis kalbomis visiškai pakanka 140 simbolių.
„Mūsų tyrimų duomenys rodo, kad šis simbolių apribojimas yra rimta susierzinimo priežastis vartotojams, rašantiems angliškai, net ne rašantiems japoniškai, – sakė A. Rosen ir I. Ihara. – Visose rinkose esame pastebėję, kad kai žmonėms nereikia grūsti savo minčių į 140 ženklų langelį, jie daug dažniau rašo žinutes.“
Verta paminėti, kad 2013 metais biržoje kotiruojama kompanija tapusi „Twitter“ niekada nedirbo pelningai, nors turi ištikimą juo besinaudojančių garsenybių, žurnalistų ir politikų bazę. Šiuo metu per mėnesį aktyviai šiuo socialiniu tinklu naudojasi 328 mln. žmonių. Tarp jų yra ir itin dažnai „Twitter“ žinutes rašantis JAV prezidentas Donaldas Trumpas (Donaldas Trampas).
Lyginant praėjusio ketvirčio rezultatus su pirmais trimis metų mėnesiais matoma, kad „Twitter“ aktyviųjų vartotojų skaičius nepakito nuo 328 milijonų per mėnesį ir nuo praeitų metų išaugo tik penkiais procentais.
„Twitter“ neauga taip sparčiai kaip jo konkurentai – socialinių tinklų lyderis „Facebook“, turintis 2 mlrd. vartotojų, arba jam priklausantis „Instagram“, galintis pasigirti 800 milijonų vartotojų.
„Tikimės, kad mažiau žinučių ribos ženklų skaičius, o tai turėtų palengvinti naudojimąsi „Twitter“ paslaugomis“, – tinklaraštyje rašė A. Rosen ir I.Ihara.
„Žinome, kad dauguma mūsų vartotojų jau daug metų naudojasi „Twitter“ ir galbūt jaus nostalgiją 140 ženklų, tačiau išmėginome pokyčius, pamatėme kokį poveikį jie turės ir pamilome šį naują, vis dar pakankamai glaustą, ribojimą“, – sakė A. Rosen ir I. Ihara.
„Twitter“ siekia pritraukti vartotojų ir padidinti savo patrauklumą, siūlydamas daugiau vaizdinių paslaugų, tokių kaip tiesiogiai transliuojami sporto renginiai.
Antrajame ketvirtyje socialinio tinklo grynieji nuostoliai siekė 116 mln. dolerių ir buvo kiek didesni nei pernai (107 mln. dolerių).
San Franciskas, rugsėjo 27 d. (AFP-BNS).
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.